» tradycja i doświadczenie
» jakoć oraz poufnoć informacji
» krótkie terminy
» niskie ceny
» nowoczesne rozwiązania
» nasza oferta |
 |
|
Każda oferta przygotowywana jest przez nasze biuro indywidualnie, po dokładnym przeanalizowaniu przesłanych nam dokumentów.
Jako pierwszy krok, prosimy o przesłanie tekstu do wyceny.
Można to zrobić w następujący sposób:
1. Kontakt bezpośredni z naszym biurem pisząc na adres e-mail: biuro@luchowski.pl
2. Przesłanie nam dokumentów faksem na numer: 071 310 24 27
3. Przesyłając dokumenty pocztą na adres korespondencyjny:
Biuro Tłumaczeń - Henryk Luchowski ul. Fredry 35, 55-120 Oborniki Śląskie
4. Odwiedzając nas w siedzibie naszego biura w Obornikach Śląskich.
Po wstępnej wycenie tłumaczenia nasze biuro przedstawi Państwu ofertę z podaną datą realizacji oraz wszelkimi informacjami dodatkowymi. Klient akceptuje warunki, odsyłając uzupełniony, podpisany i opieczętowany dokument zamówienia faksem na nr 071 310 24 27. Podstawową jednostką rozliczeniową jest minimum jedna strona.
Płatność reguluje Klient przelewem, w terminie 14 dni od otrzymania zrealizowanego zlecenia i faktury VAT. Gotowe tłumaczenia przekazujemy w dowolny, najbardziej wygodny dla Klienta, sposób.
Gwarantujemy całkowitą poufność przesłanych materiałów; szacunkowa wycena dokumentów do tłumaczenia jest całkowicie bezpłatna.
Do przedstawionych stawek doliczane są dodatkowe opłaty, jeśli:
• teksty są wysoce specjalistyczne lub wymagają konsultacji eksperta,
• teksty są trudne do odczytania (ręczne pismo, słaby wydruk, etc.)

|
 |